ריצ'רד טוויל

סין היא שוק הבום הבא לפרסום מחובר בטלוויזיה ולשיווק מהשורה הראשונה

CTV ו- OTT אינם מכירים גבולות. לאחר שהפכה למגמה מובילה בארה"ב ובאירופה, היא עתידה לשנות גם את אזור אסיה-פסיפיק, החל מסין.

הצפייה בטלוויזיה מחוברת (CTV) בדרך לקביעת שיאים חדשים. זה היה שלג בשנים האחרונות, ו- Covid-19 העלה את הרווחים שלו משמעותית. אך בעוד שהמגמה הכללית של צריכת CTV היא עלייה, עלייה, עלייה, שווקים שונים ברחבי העולם מראים שינויים במגמה זו.

לדוגמא, מספר משקי הבית המחוברים ל- CTV בארה"ב מוערך בכ- 121 מיליון, מה שמייצג קהל של 183.5 מיליון משתמשים בסך הכל נכון לשנת 2020. במקביל, באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה (EMEA). בחמישה שווקים גדולים ביותר, המאזן הוא 61.5 מיליון בלבד. עם זאת, חדירת ה- CTV ברחבי האזור צפויה להאיץ בצעדי ענק בשנת 2021. לעת עתה, בריטניה מחזיקה במקום הראשון מבין חמש מדינות הצפייה הטובות ביותר ב- EMEA, כאשר 60% מהאנשים ברחבי הארץ צורכים תכנים המועברים על ידי CTV. .

בינתיים, אזור אסיה-האוקיאנוס השקט (APAC) עדיין יכול להיות בחיתוליו, אך יש לו כבר את היד העליונה בצמיחה של הוצאות פרסום ב- CTV בהשוואה לארצות הברית ו- EMEA בשנה האחרונה, עם נתח של 34% לעומת 20% ו 21% בהתאמה. APAC צומחת במהירות ויש לה נוף CTV מתוחכם, במיוחד כאשר לוקחים בחשבון את סין.

קשור: פלטפורמות OTT: התנהגות צרכנית דינמית מחייבת רכישת מדיה דינמית

צריכת וידאו המונית בסין
ראשית הדברים הראשונים: בסין, רוב צריכת תוכן הווידאו מתרחשת בפלטפורמות סלולריות, כלומר פרסום על-גבי (OTT) הוא נושא התקן. סין היא גם מקום הולדתה של אפליקציית TikTok המרעישה, המהווה ערוץ A למפרסמים ברחבי העולם, כמו גם WeChat, שליח המתמקד בשוק המקומי, אך עדיין זמין לפרסום מכיוון שהוא מספק למותגים טווח הגעה גדול.

יש עוד זוג פלטפורמות בולטות בסין שמשווקים משתמשים בהן לקידום: s

Weibo הוא שירות המיקרו-בלוגינג הגדול ביותר בסין עם 500 מיליון משתמשים פעילים חודשיים (MAU). זהו בערך שליש מכלל אוכלוסיית המדינה. בשלב זה, זו פלטפורמה מושלמת להפעלת שיווק ויראלי למותגים.

Youku הוא האנלוג הסיני של YouTube. בניגוד ליוטיוב, שם משתמש במקרים מסוימים יכול לדלג על מודעה, ב- Youku, עליך לצפות במודעה כולה בת 60 השניות לפני שהוא מקבל גישה לתוכן הווידאו הרצוי שלך. כן, יש כפתור "דלג", אך לחיצה עליו תפנה אותך לתפריט רכישת מודעות בחינם, כלומר, ניתן לדלג על מודעות בפועל אלא אם כן אתה משלם. אומנם אסטרטגיית פרסום פולשנית זו עלולה להרגיז את המשתמשים, אך היא עדיין משמשת כטכניקה יעילה במיוחד לשיפור המודעות למותג.

טלוויזיה מסורתית מול CTV בסין
כיום, הטלוויזיה המסורתית נדחקה לתפקיד בסיסי מאוד בסין. אתה יכול לראות טלוויזיות במרכזי קניות, בתי קפה, מסעדות וכן הלאה, כשהם משחקים ברקע. זמזום רקע מתמיד זה אומר שצפוי שעוברי אורח לא צפויים להיות קהל יעד עבור מפרסמים.

באשר לטלוויזיה בסלון, אנשים בסין הם בהחלט חותכי כבלים. הם צורכים CTV והכי מעדיפים את הווידאו מבוסס הפרסום לפי דרישה (מודל AVOD). מעניין שזה לא בגלל שהם לא יכולים להרשות לעצמם סרטון מנוי לפי דרישה (SVOD) (סין לא הייתה מדינה ענייה מזה זמן מה), אלא בגלל שיש להם סובלנות גבוהה יותר לעומסי מידע מאשר לתרבויות המערב.

אם היית מכוון לדרמה האהובה עליך בטלוויזיה בסין, תראה סוג פרסום יוצא דופן מאוד – הפעלת צ'ירונים, דומים לאלה שאתה יכול לראות במהלך תוכניות חדשות. זה לא שוק שבו לתסמונת "עיוורון באנרים" יש סיכוי. מותגים צריכים להרגיש בטוחים להיות נועזים וחצופים, מכיוון שהלקוח הפוטנציאלי של המטופל עדיין יוכל לזהות את המודעה מבין עשרות מתחרים.

מיקוד ופרטיות
כמו שאומרים, "האח הגדול צופה." בסין, כל אדם שמשתמש באינטרנט מנוטר כל הזמן על ידי מערכת שתגרום לאורוול להסמיק. ולמרות שזה מאפשר מיקוד מיקוד מיקרו, זה נחשב לפולשני מאוד בעיני אחרים. מדינות בהן פרטיות המשתמשים קדושה.

אזורי רשת מקומית מאפשרים למפרסמים למקד למשתמשים בדיוק מירבי (אלא אם כן אתם משנים רשת פרטית וירטואלית), מכיוון שכל הנתונים מהמכשירים שלהם נאספים כל הזמן. בשלב זה, משווקים יכולים להרגיש בטוחים שההוצאות שלהם על מיקוד יעניקו להם דיבידנדים מצוינים.

קשור: איך Covid-19 הגדיל את התיאבון של הצופה לתוכן OTT

עבור מותגים, שוק ה- APAC הוא זהב, אך הוא דורש לימוד נערות ליווי בתל אביב | escort tel aviv | שירותי דרך לרכב מדוקדק לפני הכניסה אליו, מכיוון שיש בו הרבה תוספות. סין מציעה תעבורה מדהימה עבור משווקים, דרך ערוצי CTV ו- OTT, ולכל אחד מהם יתרונות משלו. בעוד שאפליקציות לנייד מביאות השפעות מרחיקות לכת למודעות המותג עקב צפיות במודעות חובה, צריכת ה- CTV מכוונת הרבה יותר למסרים. יכולות פרוגרמטיות והרגלי צריכה כאלה ברחבי APAC יכולים להיחשב כמבשרים למפולת השלגים הקרובה של מפרסמים ומפרסמים המבקשים החזר השקעה משתלם. הזמן יגיד אם ההזדמנויות הללו יסתיימו.